بازاچه خیریه «کانون خیریه آسمونی»
«کانون خیریه آسمونی» که توسط دانشجویان دانشگاه علم و صنعت پردیس بهشهر ، تاسیس و اداره میشود ، در ادامه برگزاری بازارچه های خیریه و گلریزان در طول سال برای کمک به بیماران سرطانی و همچنین نیازمندان ، اقدام به برگزاری بازاچه خیریه در سه روز در پردیس بهشهر کرد .
این بازاچه که به مناسبت آغاز سال نو ، در روزهای هفدهم ، هجدهم و نوزدهم اسفند ماه 89 در حیاط پردیس بهشهر به همت دانشجویان این دانشگاه برگزار شده ، تمامی عواید حاصل از آن که بصورت نقدی و همچنین با فروش محصولاتی که توسط خود دانشجویان تهیه شده است ، صرف امور خیریه و کمک به کودکان سرطانی نیازمند میشود .
این بازارچه سه روزه که با استقبال دانشجویان روبرو شده بود ، مورد توجه کارکنان و اساتید دانشگاه نیز قرار گرفت و شاهد کمک های نقدی مسولان دانشگاه بود .
+ نوشته شده در ۱۳۸۹/۱۲/۱۹ ساعت توسط فروغ
|